روش سئو: روابط عمومی شركت توسكا اعلام نمود كه تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شركت خارج و در كوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز ۹۸ می شود.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شركت توسكا با سازمان صدا و سیما در خصوص تبلیغ كدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه های تلویزیونی كه با انتقادات بسیاری همراه بود، این شركت اعلام نمود كه مدل كسب و كار خودرا تغییر می دهد. این انتقادات سپس سوژه عدم شفافیت در نظرسنجی های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده و اعلام وزیر ارتباطات در خصوص دستكاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت. الان روابط عمومی شركت توسعه كسب وكار توسكا با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود كه «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شركت خارج و در كوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز ۹۸ می شود.» در متن این اطلاعیه آمده است: «با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شركت توسعه كسب و كار توسكا، انجام اصلاحات ذیل در دستور كار این شركت قرار گرفته است: تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شركت خارج و در كوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود كه تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است. تغییر مدل كسب و كار توسكا در دستور كار بوده و بزودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد شد. سیاست جدی این شركت مبتنی بر پشتیبانی از كسب و كارهای نوپا و كمك به رشد بازار خواهد بود و این شركت همچون گذشته تمام تلاش خودرا در جهت تأمین رضایت مخاطبان به كار خواهد گرفت.»