روش سئو: وزیر ارتباطات دو هفته به سرویس دهندگان اینترنت مهلت داد تا وضعیت سرویس دهی خود به مشتركان را اصلاح كنند و اصرار كرد كه در صورت عدم تغییر، شخصا به سوژه ورود می كند.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت تماس گرفتم. كیفیت پاسخ گویی اصلاً خوب نبود؛ برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل كردن زیاد پشت خط، شایسته مردم نیست. وی اشاره كرد: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان اینترنت فرصت دارند این وضع را اصلاح كنند. وزیر ارتباطات اظهار داشت: اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این مساله بدون هیچ مماشاتی ورود می كنم و می دانند آن موقع چه می شود! نمونه آنرا درباره ستاره مربع ها و كم فروشی دیده اند كه در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم. جهرمی از كاربران اینترنت خواست اگر شكایتی دارند آنرا بوسیله تماس با شماره ۱۹۵ مطرح كنند تا رسیدگی شود.
منبع: روش سئو