به گزارش روش سئو معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شركت مخابرات ایران برای اختلال در مراكز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ اطلاع داد.
به گزارش روش سئو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی اظهار داشت: به دنبال بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراكز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شركت مخابرات ایران، متأسفانه به رغم اخطارهای قبلی در خصوص بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شركت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شركت مخابرات ایران در انتها هر ماه و همینطور ابتدای ماه بعدی با مشكل مواجه می شود. وی ادامه داد: مشكلات سامانه های مخابرات سبب بالا رفتن حجم تماس ها در مراكز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف كنندگان را به دنبال داشته است. معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشكل اختلال در سامانه های شركت مخابرات از آغاز هفته جاری اظهار داشت: بررسی ها نشان داده است حتی كاربران و تماس گیرندگان با مركز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شركت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی كه در صف انتظار هستند، تماسهای آنها بدون دلیل قطع می شود. حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشكلی خاطرنشان كرد: به دنبال بروز این مشكلات، به شركت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شركت موظف شده است در سریع ترین زمان برای رفع اختلال اقدام نماید. در غیر این صورت بر مبنای پروانه صادره با شركت مخابرات برخورد خواهد شد. وی تصریح كرد: به مردم اطمینان می دهیم كه رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این مورد هیچ اغماضی نخواهیم كرد.