به گزارش روش سئو توئیتر كه به علت شیوع كرونا با كاهش درآمد تبلیغات روبرو شده، تصمیم دارد روش های مختلف دیگری همچون دریافت حق عضویت، از برخی سرویس هایش درآمدزایی كند.
به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است. بر مبنای آمار تعداد کاربران این پلت فرم اجتماعی بین ماه های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در شرایطی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده چونکه تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است. در همین راستا این شرکت اعلام نموده مشغول بررسی روش های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش ها شامل نوعی حق عضویت هم می شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدلهای درآمدزایی مختلف است اما پیشبینی نمی گردد امسال از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند. جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیسبوک در اینباره اظهار داشت: احتمالاً امسال روش های مختلف درآمدزایی آزمایش شود. هنوز معلوم نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
منبع: howtoseo.ir