توئیتر بزودی امکانات جدیدی برای قابلیت اسپیس فراهم می آورد و به افراد اجازه می دهد با کمک آن درآمدزایی کنند. همینطور این توانایی برای کاربرانی با ۶۰۰ فالور یا بیشتر فراهم خواهد شد.
به گزارش روش سئو به نقل از تک کرانچ، به نظر می آید توئیتر می خواهد قابلیت چت روم صوتی خود (اسپیس) را گسترده تر کند. این شرکت اعلام نمود خصوصیت مذکور برای حساب های کاربری با بیشتر از ۶۰۰ فالور (در دستگاههای اندروید و iOS) فراهم می شود. همینطور این پلت فرم به صورت رسمی برخی خصوصیت هایی را اعلام نمود که آماده عرضه هستند؛ مانند عرضه اسپیس با استفاده از بلیت، قابلیت های زمانبندی، یادآوری، پشتیبانی برای حضور چند میزبان و غیره. به نظر می آید توئیتر تلاش دارد علاوه بر گسترش «اسپیس»، این توانایی را بیشتر از پیش تقویت و ترویج کند و درهمین راستا مشغول آزمایش امکان یافتن و عضویت در یک اسپیس با کمک حباب بنفشی است که دور تصویر پروفایل فردی در تایم لاین کاربر ظاهر می شود. در کنار این موارد این شرکت برای کاربرانی با حداقل ۶۰۰ فالور قابلیت اسپیس را فراهم آورد. حساب های کاربری با این تعداد فالور یا بیشتر تجربه خوبی در میزبانی چت ها دارند. با این وجود توئیتر اعلام نمود همچنان می خواهد در آینده قابلیت اسپیس را برای تمام کاربران فراهم آورد. از طرفی این شبکه اجتماعی روی میزبانان اسپیس هم تمرکز کرده و بزودی قابلیت برگزاری یک اسپیس با حضور چند میزبان را پشتیبانی می کند. بدین سان میزبانان این توانایی، قدرت بازاریابی بیشتری خواهند داشت و حتی می توانند برای دسترسی به رویدادهای زنده در «اسپیس» هزینه دریافت نمایند. یک خصوصیت جدید توئیتر که طی چند هفته آتی عرضه می شود به کاربران اجازه می دهد اسپیس را زمانبندی کنند. بدین سان میزبانانی که اسپیس را عرضه می کنند می توانند قبل از زمان تعیین شده، فعالیتهای بازاریابی را انجام دهند. در کنار این موارد توئیتر ابزارهای سنتی بیشتری برای درآمدزایی از اسپیس عرضه می کند که یکی از آنها فروش بلیت است. این شرکت مشغول توسعه قابلیتی است که به میزبانان اجازه می دهد بهای بلیت و تعداد حاضران در هر رویداد اسپیس را تعیین کنند. بدین سان کاربران می توانند از راه اسپیس درآمد زایی کنند. در ماههای آینده گروه محدودی از کاربران می توانند به قابلیت اسپیس بلیتی دسترسی یابند.
منبع: روش سئو