مهندس سلطانی هدف از ادغام دو معاونت تجاری و امور مشتریان را هم افزایی و چابک سازی امور موازی و همسان خواند و اظهار داشت: این چابک سازی و هم افزایی کمک قابل توجهی به استفاده از زمان و خروجی می کند.
به گزارش روش سئو به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیرعامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه سخن می گفت، با تکیه بر انجام کار به صورت تیمی عنوان کرد: در یک مجموعه واحد اگر کارها به صورت تیمی با درنظر گرفتن مدیران توانمند و کارکنان مسئولیت پذیر صورت گیرد، ضریب موفقیت بالاتر خواهد رفت. وی در مورد ادغام معاونت های تجاری و امور مشتریان بیان نمود: هم اکنون با مصوبه هیات مدیره شرکت، این دو معاونت با هم ادغام شد اما پیاده سازی ساختار لایه های بعدی آن در حال انجام می باشد. دکتر زارعیان هم بعنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان در بخش دیگری از این مراسم به بیان نکات راهبردی و اصلی معاونت جدید پرداخت و تصریح کرد: همانطور که در معاونت امور مشتریان بحث ساده سازی ارائه خدمات به مشتری را مطرح کردیم در معاونت جدید هم به ادامه ساده سازی فرایند فروش محصول و ارائه خدمات به مشتری خواهیم پرداخت. سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان به مسئولیت حساس و مهم این حوزه اشاره نمود و عنوان کرد: اساسا مسئولیت هدایت این دو مجموعه که حالا به یک حوزه تبدیل گشته است سنگین و مهم می باشد، ازاین رو موفقیت در این راه، کمک همه معاونت ها و حوزه های ستادی شرکت بخصوص معاونت های شبکه و فناوری اطلاعات را می طلبد. او همینطور در ادامه سخنان خود به نکات قابل توجه این حوزه در زمینه مدیریت زمان در انجام امور و بخصوص تفاهمنامه ها و قرارداد ها با سازمان های بیرونی، قوی تر شدن ارتباط با اپراتورهای ثابت و سیار، تنوع خدمات و توجه به ارائه سرویسهای ارزش افزوده اشاره نمود. آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیر عامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار گردید. در این مراسم، داوود زارعیان، معاون پیشین امور مشتریان، بعنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت معرفی و از خدمات سرکار خانم مهدیه، معاون پیشین تجاری مدیرعامل تقدیر به عمل آمد. همینطور در بخش دیگر این مراسم، مسیب قبادیان، مدیر سابق مخابرات منطقه کرمانشاه بعنوان سرپرست جدید اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات ارزشمند محمدرضا بیگی ده آبادی، مدیر پیشین این حوزه تقدیر گردید.