به گزارش روش سئو پخش ویژه برنامه های تولیدی همراه اول به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی در پلت فرم های روبیکا و آیگپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
به گزارش روش سئو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش گردید، مورد استقبال مخاطبان این پلت فرم ها قرار گرفت. ویژه برنامه باب القبله توانست به بیشتر از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به هزار نفر بازدید در آیگپ برسد. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ هم به ترتیب به ۹۸.۳ ترابایت و ۳.۳ گیگابایت رسید. ویژه برنامه قدمگاه هم به بیشتر از ۱.۶ میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیشتر از ۱۲.۷ هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ هم به ترتیب ۸۰.۳ ترابایت و ۴.۴۵ گیگابایت به ثبت رسید. ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری در روزهای فاطمیه، میزبان مهمانانی همچون گلاره عباسی، شبنم قلی خانی، فریبا نادری، لاله اسکندری و سوسن پرور بود. قدمگاه هم با اجرای سیدجواد هاشمی به میزبانی از غلامرضا صنعتگر، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی پرداخت. همزمان با شیوع کرونا طی دو سال گذشته، همراه اول در جهت مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت های پخش زنده برنامه هیات های مذهبی و تولید ویژه برنامه های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، تلاش در برگزاری هر چه بهتر مراسم های مذهبی این ایام داشته است.
منبع: howtoseo.ir