روش سئو: مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاهی داد.
به گزارش روش سئو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با بیان این خبر اضافه کرد: با وجود افزایش ۸۲ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در پنج ماهه نخست امسال، میانگین رسیدگی به شکایات فوق در این بازه زمانی از ۱۵ روز در سال قبل به ۱۰ روز امسال کم شده است. وی اظهار داشت: بمنظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از شروع مهر سال جاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم بوسیله پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر به انجام می رسد. مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در صورتیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود. وی با اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه است، بیان کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاه های اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت باخبر شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خودرا در سامانه https: //195.cra.ir ثبت کنند. برای اطلاع از لیست و تعرفه دستگاه های اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا کلیک کنید.
منبع: howtoseo.ir