از سوی سازمان فناوری اطلاعات اعلام شد؛ جزئیات سامانه و مرکز تماس ۱۶۴۹ برای پشتیبانی از کسب و کارها

به گزارش روش سئو، مدیرکل اداره پایش و تسهیل گری کسب وکارهای سازمان فناوری اطلاعات جزئیات عملکرد سامانه ۱۶۴۹ را در پشتیبانی از کسب و کارهای اینترنتی شرح داد.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، مهدی مظفری، مدیرکل اداره پایش و تسهیل گری کسب وکارهای سازمان فناوری اطلاعات، سامانه ۱۶۴۹ را بعنوان یک پل ارتباطی برای عرضه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی نمود که توانایی پاسخ به سوالات مطروحه در مورد چگونگی دریافت حمایت های دولتی را دارد. مظفری در تشریح جزئیات این سامانه که الان به نشانی https: //۱۶۴۹.ir/ در دسترس عموم مردم قرار دارد، اظهار داشت: سامانه ۱۶۴۹ علاوه بر اینکه بعنوان پایگاه الکترونیکی «آئین نامه پشتیبانی از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به اطلاع رسانی اخبار می پردازد، در چارچوب یک مرکز تماس با همین شماره، آمادگی عرضه خدمات و پیگیری درخواست سکوها و کسب و کارها را هم دارد. وی ایجاد حساب کاربری را از دیگر امکانات این سامانه دانست و در مورد سایر امکانات موجود در این سامانه بیان نمود: در سامانه ۱۶۴۹، امکان مشاهده حمایت ها در دو قالب کسب و کارها و سکوها فراهم گشته است و جزئیات بسته های تبلیغاتی حمایتی سکوهای مشمول پشتیبانی از کسب و کارهای اینترنتی قابل مشاهده می باشد. به قول مدیرکل اداره پایش و تسهیلگری کسب و کارهای سازمان فناوری اطلاعات، قوانین و مصوبات، تکالیف و سوالات متداول از دیگر بخش های این سامانه است و این سامانه امکان ثبت شکایات شامل شکایت از سکو و دستگاه و هم چنین امکان پیگیری شکایت به صورت غیرحضوری را فراهم نموده است.

منبع: