رئیس مركز آموزش مهارت های تحول دیجیتال خبر داد؛ اعطای مجوزهای آموزشی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش روش سئو، رئیس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم برای هر مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات، کسب و گرفتن مجوزهای مورد نیاز است.

به گزارش روش سئو به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال، ضمن اعلام خبر اعطای مجوزهای آموزشی سازمان اداری و استخدامی کشور به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: یکی از موضوعات مهم و زیربنایی برای هر مرکز آموزشی همچون مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کسب و گرفتن مجوزهای مورد نیاز است.
مجتبی مازوچی با اعلان اینکه جهت گرفتن مجوز لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور دو موضوع عملکرد سنوات گذشته و ظرفیت برگزاری دوره ها بسیار اهمیت دارد، اشاره کرد: مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال با عملکرد قابل قبول در سال قبل و برگزاری دوره های گوناگون و متنوع برای ذی نفعان همچون مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه توانست رضایت سازمان اداری و استخدامی کشور را جلب نموده و مجوز برگزاری دوره های مشاغل اختصاصی وزارت متبوع و دستگاه های تابعه را برای سال جاری نیز کسب کند.
رئیس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال همین طور اضافه کرد: این مرکز در نظر دارد تا با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع و دستگاه های تابعه وزارت، دوره های تخصصی مورد نیاز آنها را با برنامه ریزی مدون و بصورت متمرکز برای هر دستگاه برگزار کند.
وی همین طور با اشاره به اقدام ۲۶ از مجموعه اقدامات کلان شبکه ملی اطلاعات و تاکید مرکز ملی فضای مجازی و وزارت متبوع درباره ی این موضوع، اظهار داشت: بحث آموزش های حوزه شبکه ملی اطلاعات، مشتمل بر آموزش های ترویجی، مدیریتی و تخصصی، از برنامه های اصلی مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال است و الویت برگزاری این دوره ها ابتدا برای وزارت ارتباطات و زیرمجموعه های آن خواهد بود. لازم به ذکر است که باتوجه به اهمیت موضوع این آموزش ها برای کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی، درحال تعامل با سازمان اداری و استخدامی کشور بمنظور تأیید و درج این دوره ها در قالب دوره های ضمن خدمت کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی هستیم.
رئیس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات همین طور اظهار داشت: از دیگر اقدامات مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال در عرصه گرفتن مجوزهای موردنیاز، گرفتن تاییدیه برنامه آموزشی سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه از سازمان اداری و استخدامی کشور است که باتوجه به اقداماتی که از اوایل دی ماه سال قبل درباب نیازسنجی دوره ها و تکمیل مستندات برنامه آموزشی صورت گرفت و همین طور تعاملات خوبی که با مدیران و کارشناسان ذیربط در سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفت این مجوز برای نخستین بار در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری دریافت شد که به نوبه خود بی سابقه است. این مساله مهم، امکان برنامه ریزی دقیق تر و توزیع دوره ها برای همکاران و مدیران پژوهشگاه در طول سال را تسهیل می کند.
مازوچی در آخر با قدردانی از کوشش های کلیه مدیران و همکاران مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال، ضمن بیان اینکه برنامه ریزی دقیقی در مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال امسال جهت برگزاری دوره های مختلف انجام شده شده، اشاره کرد: امیدواریم که از فرصت به دست آماده بهره لازم را ببریم و همچون سال قبل در امتداد ماموریت های محوله به این مرکز، گام مؤثری را در راستای توسعه مهارت های حوزه فاوا و تحول دیجیتال کشور برداریم.

منبع: