به گزارش روش سئو، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل)، با هدف بهره گیری از توانایی افراد دارای معلولیت، با فراهم کردن شرایط ویژه برای توانیابان، پنج درصد از نیروی کار خویش را از جامعه معلولان برگزید.
به گزارش روش سئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمان ها و کسب و کارها برای برون سپاری تمامی عملیات های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم افزارهای در رابطه با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب و کار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری مداری است، پنج درصد از نیروی کار خویش را از جامعه معلولان برگزیده است. همینطور شایا روز گذشته یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ و همزمان با روز جهانی معلولان، از تلاش ها و فعالیتهای این گروه از کارمندان خود قدردانی نمود. شایا با هدف بهره گیری از توانایی این گروه از افراد جامعه و با عنایت به ضرورت استخدام آنان در شغل های متناسب با شرایط شان، پنج درصد از همکاران خویش را از میان افراد دارای معلولیت در شهر های تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان، برگزیده است و در نظر دارد تا در آینده نزدیک، این میزان را به ۱۰ درصد از کل نیروی کار خود برساند. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاوه بر ایجاد شرایط کاری مناسب افراد توانیاب، بعد از اجرایی کردن دورکاری حداکثری در دوران کرونا و دیجیتالی کردن فرآیندهای سازمانی، از این امکان که برای تمامی کارکنان فراهم شده نیز، برای بهبود شرایط کاری توانیابان فعال در تیم شایا، به صورت ویژه بهره برده است. ورود به دنیای کار و کسب درآمد، فراهم شدن زمینه های آموزش برای تسهیل فرآیندهای شغلی، حضور در جامعه و پیشگیری از کاهش تاثیر محدودیت ها بر افراد، همچون اهدافی است که باعث در اولویت قراردادن استخدام افراد دارای معلولیت در شغل های متناسب با آنها، با امکان دورکاری و ایجاد شرایط ویژه، در راه همکاری با ایرانسل می شود. ایرانسل هم سو با اهداف مسئولیت اجتماعی، متعهد است تا ضمن عرضه خدمـات ارتباطـی و راهکارهـای دیجیتالـی به طـور فراگیر بـه تمـام مـردم جامعـه همچون ساکنان مناطـق کم برخـوردار، افراد دارای معلولیت و…، بهره گیری از توانایی همه افراد جامعه همچون افراد دارای معلولیت را هم به شاخصهای کلیدی عملکرد خود اضافه کند. شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، بستر عرضه خدماتی است که با هدف تحول فضای کسب و کار و مدیریت هزینه های عملیاتی، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری مداری، خدمات برون سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم افزار را به کسب و کارها عرضه می کند. همچون مزایای سرویس شایا میتوان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلت فرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلت فرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته، گزارش دهی و عرضه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره نمود که با هدف عرضه خدمات برون سپاری ارتباط با مشتریان، طراحی و اجرا شده و سبب کاهش هزینه های عملیاتی کسب و کارها می شود. راه اندازی نخستین مرکز تماس ناشنوایان در کشور و عرضه پشتیبانی ارتباط با مشتریان ناشنوا و کم شنوا از راه ارتباط ویدیویی با زبان اشاره، دسترسی پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل من برای نابینایان، پشتیبانی از ایده ها و رویدادهای تخصصی این حوزه به منظور کوشش برای فراگیری و دسترسی پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، مطالعه امکان سنجی روی پروژه بررسی میزان دسترسی پذیری مراکز و نمایندگی های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، اختصاص دیتای مجانی به نابینایان و کم بینایان در روز عصای سفید، همکاری در پویش های اطلاع رسانی انجمن های معتبر حوزه توانیابان و…، از دیگر اقدام های ایرانسل برای پشتیبانی از جامعه توانیابان کشور است.